Monday, December 27, 2010

untuk bakal teman hidupku, bacalah...

Untuk bakal teman hidupku, bacalah...

Bakal teman hidupku,
Aku diamanahkan kepada kamu,
Daripada bapaku sebagai wali,
Kepada kamu sebagai suami.

Bakal teman hidupku,
Maafkan aku jika tak seperti yang kamu mahu,
Maafkan juga segala tingkah laku ku,
Kerana...
Aku juga manusia biasa seperti kamu.

Bakal teman hidupku,
Ku pinta pada mu,
Bimbinglah aku,
Ke jalan yang satu,
Jalan yang lurus walau jauh beribu batu.

Bakal teman hidupku,
Maafkan segala cacat celaku,
Maafkan terkasarnya bahasaku,
Maafkan segala salah silapku.

Bakal teman hidupku,
Hanya satu yang ku pinta darimu,
Jagalah aku,
Sayangilah aku,
Dan...
Jujurlah padaku.


nota kaki : semua individu idamkan sebuah perkahwinan yang abadi hingga ke hujung nyawa termasuklah cik una...hehe..doakan eah =)

10 comments:

fars_putra said...

LIKE...

cik husna said...

haha..atok, pantas je ko erk

Dak_kecik said...

impian stiap wanita.... ^_^

cik husna said...

yup2..kite bekongsi impian yg same :)

Cempakamelati said...

Semua wanita menginginkan bakal suami seperti ini. Moga kamu berjumpa bakal suami seperti yang diimpikan.

cik husna said...

trimas cempakamelati...
doakan sy eah =D

Bungasunti-Maternityandnursing said...

smoga mndapat apa yg diinginkan :)

cik husna said...

trimas miss fatihah...semoga anda juga mndpat ape y diinginkan ;)

fyna ahmad said...

suke......ayat sweet je...


jom singgah n follo2 belog sy..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

cik husna said...

hehe...thanx fina...will follow u back ;)

Template by:

Free Blog Templates