Tuesday, December 14, 2010

my rainbow

hurm..cmne nak stat entry nie eah?haha..no idea lah
tapi, arnie merupakan hari yg sengatlah bahagia wat aku
knape eah?

my mr. rainbow has come back
haha..hatiku tga berwarna-warni sprti pelangi neh..haha, cam overexcited lak..tp, mmg over pun
syukur alhamdulillah, penantianku tak sia2..rase mcam nak terbang ke langit je...takde syap pun rase mcam da bole terbang..haha..hiperbola lak ean
hee..tpi btol la orang kate, lau happy ke, sedeyh ke..sume kena berpada2
mlang tak bebau btol la..mmg aku tak bau pape pun..haha..ptg tadi, rutin cam biase..around 5.50 p.m aku ngan adik aku si anim tu cam biase la..kua g men bdminton..tanpa dapat di hidu baunya, malang mnmpa driku..cmne ntah bole tesilap langkah msa maen tue..takpsal2 aku jatuh, siap bunyik g mse jatuh tue..agak scary gak la..tduduk n tkedu sminit dua aku kat ats tar tue..haha
then, tepaksa la ktorg abes men awl petang tadi..tak puas maen ag sbnrnye...masuk umah, mama dengan baik atinye tlong urut kaki aku..syang mama lebeyh laa
so...pengajarannya, berpada2 lah dengan ape yg anda rasa k..haha, tp seriusly...hati aku tga lah sgt berbunga skrg neh..sape kat hlaman umah die tak cukup pokok bunga, leh mntak kat aku wah..haha

p/s : to my mr. rainbow....a lot of thanx!!! =)

3 comments:

Unknown said...

dear,,klu buat pop up lagi sennag nak komen tao,,huhu,,almaklumlah,,line slow kan,, :(
by the way,bgoslah kalau penantian x sia2,,,chill

emy'n said...

selamat buat kamu.. hehe ;)

cik husna said...

iszieylyanziy : thnx for ur idea
amy: welcome amy :)

Template by:

Free Blog Templates