Saturday, December 4, 2010

senyum satu minggu

heee...nape tetba aku nak post pasal senyum satu minggu nie?jeng33...every an action has a reason right?nak tau ke sbb ape...hehehe...sbb, aku dapat mesej yang membuatkan aku boleh tersenyum sampai 1 minggu...hee...msj apekah?msj yang pendek, tpi padat dan bermakna kerana aku dapat msj tu dr orang yang sangat istimewa dlam idup aku...

"gudnite salji putih"

tekejut + happy + terharu + berdebar + teruja + cuak + suspen + takot + excited + bahagia + sedeyh..sume rase ade la.touching seyh...ngee...mesti korang tka paham ean dengan post aku kali ni..abaikan la kalau tau fham..juz nak bg tau org y berkenaan tu je..even mesej awak pendek, tpi msj awk mmpu buat sy tersenyum panjang =)

tetap mencintaimu selamanya dalam diam

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates