Thursday, December 30, 2010

saya nak join BLOGLARIAN

jom usha same ape yang perlu saya lakukan untuk join BlogLarian nie....hurmm

 
1. letak banner di atas dan link kan kepada http://bloglarian.blogspot.com     
2. Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
saya suke berblogwalking kerana ia dapat membina transformasi untuk diri saya, dan juga blog saya hasil daripada penyampaian dan penulisan oleh blogger2 yang mantop =D
3. Follow  Bloglarian                                                                               
4. Tag 3 orang atau lebih rakan
5. sila beritahu rakan yang anda tag memalui comment                               
6. Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama nama blog anda
7. peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan
8. tiada tarikh tutup buat masa ini

nota kaki : jom ramai2 pakat join BlogLarian ni :)

1 comments:

therosputih said...

hi...saya bloglarian rumah 154

jom join GA saya nak phone casing

Template by:

Free Blog Templates