Monday, December 20, 2010

jakunnye aku...

haha...jakun?ade tak sape2 tak pham mkne jakun tu ape?..hee, lebeh kurang seerti ngan batak la jugak...asl aku batak sgt neh?haha...pasal nye, program maktab yg aku join time aku p Melaka aritue masuk kosmo arinie..jeng33, tu la nsib org biasa...bukan senang nak dapat msuk pper..so, aku tersangatlah jakun..excited wat post kali ni, walhal aku nga kecapekan neh..arini, 2x ulang alik p sg besar ntok beli brang..akibat takde kreta, kreta da dibwa oleh ayhku g maktab..so, dengan kriss merah ksayanganku..dengan kelajuan sekadar 120 km/j jew..aku ngan adik aku 2x ulang alik pg sg besar arinie..agk letih la jugak..adik aku da tekulai layu, lena melayan mmpi nya..jap g, aku nak follow die...tp, aku nga smngt nak wat entry psal kali ni...

hehe..lau sesape tak igt post aku sal kisah aku p program kat Melaka tu - sila klik di sini untuk membaca

then..sesiapa nak usha secara online berita tntang program tersebut - sila klik di sini *dan anda semua amatlah diharapkan dan digalakkan untuk klik link ini

waa...bile da tercapai misi n visi, aku pun mula laa terasa letih bwak mtor tadi..kla, selamat mlam dunia..even jam di dinding bru mnnjukkan pukul 4 petang


p/s : mata sembap sbb arinie tak cukup tido..mlm tdi ade date ngan
mr. rainbow smpi lewat pagi..hrni ni, hti aku dhiasi dgn pelbagai warna...
i luv my mr. rainbow

2 comments:

amna said...

waah, comel la entri kali ni.
brapa lama ye u all kt sana ? teringin juga nak rasa program cmni :)

cik husna said...

thnax jia~
n, for d 2nd phase program kat bukit bulat, melaka aritue ktorg pg cuma 4 arie..
y 1st dlu 5 ari tak silap ;)

Template by:

Free Blog Templates