Thursday, June 9, 2011

semoga dia milikku


YA ALLAH...
Kau hilangkan keletihannya
Kau hapuskan dukanya
Kau berikanlah dia kebahagiaan
Kau kuatkan di kala dia sangat lemah... 
dan kala aku tak mampu menguatkannya
Kau lindungilah dia dari sebarang keburukan
Kau lapangkanlah hatinya menerima setiap cubaan
Kau bukakanlah pintu rezeki yang melimpah ruah baginya
Jangan Kau ujinya andai dia tak mampu ya Allah... 
namun aku percaya, 
setiap apa yang Kau duga baginya, 
dia lelaki yang kuat dan tabah menghadapinya... 
Kau permudahkan segala-gala urusannya ya Allah

YA ALLAH
Kau peliharalah hati kami, akhlak kami serta jiwa kami
Kau kuatkanlah kami dalam menghadapi sebarang ujian daripada Mu 
kurniakan kepada kami kesabaran yang tinggi... 
dalam memahami diri masing-masing
bantulah kami dalam kebuntuan
hindarkanlah kami daripada amarah dan juga perasaan negatif yang lain
Kau satukanlah kami apabila tiba masanya kelak...
satukan hidup kami dalam sebuah istana bernama rumah tangga 
amin.... 

mr rainbow. abg wan. kak zatil. acu. abg epul. nenek. kak kiera
~~~ really want to be part of them ~~~

una punye desktop background untuk sekarang ni..sorie, wat entry agak pribadi..tapi, sy sangat rindukan mr rainbow saya..walaupun masih jauh lagi perjalanan kami, una amat berharap insan inilah yang bakal menemani una pada masa hadapan..mr rainbow selalu pesan : rilek, cool, harus saling percaya...die jugak slalu ckap, y die akan selalu ade untuk saya walau ape jua situasi kami waktu itu...
p/s : hati ini benar2 sayang akan insan ini..benar2 mengharapkan dirinya bakal mengiringi langkah ini..hati ini akan terus berdoa semoga inilah jodoh yang dicari2 selama ini 
note : kurangkan berbalah, tingkatkan mengalah ^_^

20 comments:

amna said...

amin.. "_"
suka baca entry husna ni. semoga apa yang dihajati semua tu akan diperkenankan oleh-Nya :]

Onitsuka_hana said...

amin...

fars_putra said...

amin....Insya Allah....waaaaa....terharu aku...klo la ak pown cm nie jgk kn...hurmm....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

semoga ape yang dihajati tu tercapai yerk... aminnnnnnnn :)

kaklong said...

semoga dipermudah kan...
insyallah...!

ameer said...

semoga bakal bersama! style la panggil mr rainbow..huhu

cik husna said...

amna : tenkiu doakan una :)

onitsuka_haha : amin...

fars_putra : terharu jgn sampai nanges plak weyh...lalala

taufiq arifin : tenkiu taufiq :)

kaklong : doakan kami eah...

ameer : ade kisah disebaliknye tu...sb tu dapt nme mr rainbow...hehe

Isteri Encek Bard said...

udah-mudahan Amin

josrevalution said...

Wow tgh mrndu la ne.hehe...smga kmu dptmu dgn cpt ye

risa said...

alahai sweetnya...semoga kebahagiaan milik kamu berdua ye sayammmm

★ aIsyaH ★ said...

amiiinn..~:)

CeRiTa HiDupKu said...

insyaAllah... :)
amin.....

cik husna said...

tenkiu sume..una mengharapkan doa drpada kalian :)

Red said...

lama cikgu tak datang, kan kan kan ;)

currentlife2u said...

insyaallah..klu betul dia milikmu,dia tetap milikmu..aminn

-ytazzi- said...

insyaallah~~~ d0alah selalu diteukan j0doh dgn 0rg yg telh dtetapkn Allah~~~ =)

Ati Masrif said...

semoga apa yg adik impikan
akan jadi kenyataan ...amin

1 pesanan kak ati
jangan tunjukkan yg kita terlalu
sayang dan mengharap sgt padanya

sederhana dalam segala segi ye cayang :)

BLADE EDGE said...

bykkan la buat solat hajat n solat istikharah utk dptkan apa yg dihajati..

hIsYaM said...

semoga kekal selamanya hingga ke pelamin n selamanya ya =) huhu..
amin

tamlegend said...

istikharah yer...jgn dirindu sgt...hehehe.kalo jodoh tak kemana..

Template by:

Free Blog Templates