Tuesday, June 7, 2011

kempunan yang terlampau

perkara yang dikempunankan : 
AIR TERJUN



lokasi : 
mane2 pun tak kisah, asal namenye  air terjun

kali terakhir lepak : 
tak ingat exactly date. da lame sangat da. ade kot dalam dua taun lepas

kenapa AIR TERJUN :
1. air die sejukkkk....
2. suasana aman damai dengan bunyik2 unggas2 yang tak kelihatan
3. air terjun biasanya dalam hutan..tu yang best, redup je. dan hijau je pemandangan
4. bunyi air terjun yang best!!bunyi air menghempas batu
5.sebab da lame tak g air terjun. asyek2 p pantai je 
(dlam kate lain, asyik2 g teluk batik je sebab si adik kechik suke sengat g teluk batik..kena laa beralah)

halangan :
1. paling utama ialah penyakit kencing tikus..huwaaa =(
2. kena mengalah bila si kechik ecah nak g pantai
3. takde orang nak bawak..so, anyone?

tempoh kempunan :
hampir mencecah setahun suda...tak kesian ke? >.<

harapan : 
muncul sang jejaka hensem berpakaian hitam bermotor besar ajak saya pergi air terjun...hoho *berangan 
(terbayang watak jejaka ros merah macam dalam siter sailermoon lak..hoho)

10 comments:

fars_putra said...

ko bce x latest entry ak???

amna said...

gunung ledang !!

airnya dalam, kolamnya banyak, saiznya besar, deruannya kuat, unggasnya harmoni, udaranya mendingin..

husna, mai la ke ledang. mandi sini sejuk & syiok :)

cik husna said...

fars putra : bace2...tp ni takde kaitan ngan entry ko ;p

amna : wah, bile mau bawak husna g sna?mkin teruja neyh...

LYAfrina said...

suke jugok air terjun..nyaman..sejuk & menenangkan jiwa batin... awl thn lps kot pegi kat aor terjun panching kat kuantan.. best..ada jambatan gantung skali..

risa said...

memang beshhhhhhhhhhhhhh...air terjun yg damai ada banyak kat selangor..meh datang sini meh

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


lama x pi mandi air terjun..sejuk jer sbb kawasan dkat dgn bukit..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

josrevalution said...

hi...kalau nak yg lebih best waterfall dekat kk..fuhh..sejuk mcm ais..haha..cara melajukan laman facebook

amna said...

kalau una dtg johor ke melaka, bgtau la.. g.ledang tu 30min je dr rumah jia ^^

CeRiTa HiDupKu said...

cian dye ek...ain bru jer g bulan lepas mse BIG kt tasik kenyir- Air terjun sah kecil...besh2x~~ :D

ZORA said...

jom2 zora bawak..hahahaha

:)

Template by:

Free Blog Templates