Friday, November 12, 2010

apakah rasa ini?

assalamualaikum wbt...

dah lame rasenye tak post di blog
kekangan masa akibat tumpuan yang perlu diberikan terhadap exam
mnyebabkan kamu terabai seketika..sowie ea =D

diam tak diam
sedar2...da seminggu rupenye aku hidup menjanda
janda ke?haha..tak kawen g
mknanye da sminggu aku clash
tpi sikit pun tak timbul rasa marah
malah sampai detik ini
aku masih mengharap agar hubungan kami boleh bersinar kembali

aku tak boleh tipu diri aku
walaupun aku memaksa dan dipaksa untuk melupakannya
namun..aku sangatlah tak mampu
tak pernah aku seteruk ini sebelum ni..
haish...husna2..parah da ko nie

mcam2 jadi sejak kebelakangan ini
yang membuatkan aku sedar
'kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan'
aku cuba belajar
yang sesungguhnya mencintai itu tak seharusnya memiliki
namun...aku kini mmg masih dalam proses pembelajaran
terlalu banyak yang berlaku
hingga membuatkan aku terfikir
kenapa apa yang kita nak jarang kita dapat?
dan...yang kita tak minta datang bergolek2 di hadapan kita?
mungkinkah Allah nak bagi yang terbaik buat kita?

awak..
sampai hari ni, saya masih tak mampu untuk melupakan awak
untuk melupakan apa yang telah kita lalui bersama
penat memaksa diri untuk melupakan semua itu
kini..
saya mengalah
saya takkan berusaha untuk melupakan semua tu
sebab saya tak mampu
izinkanlah..untuk saya terus mengingati awak
dan semua kenangan yang pernah kita lalui bersama
maafkan saya..kerana saya memang tak mampu

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates