Wednesday, July 27, 2011

sakit itu ujian

mr rainbow wif his beloved sista, JAJA

mr rainbow saya sedang kurang sihat
dia sakit-sakit badan
dia demam
dia batuk
saya sangat bimbang
saya rasa,
saya nak jadi doktor sekejap buat masa sekarang
nak jadi doktor untuk mr rainbow saya
nak pergi Nilai
nak tengok keadaan dia
saya risau...
saya tak mampu nak buat apa-apa
cuma berdoa 
dan terus berdoa
agar mr rainbow saya segera sembuh
untuk mr rainbow saya,
semoga awak cepat sihat
saya sentiasa mendoakan awak
sakit itu ujian dari Allah


5 comments:

Anonymous said...

amboiii...

~RizaL~ said...

sweet btol korang nie.. =)

http://hanyaaku91.blogspot.com/2011/07/tukar-kembali-ke-style-chatbox-fb-yg.html

cik husna said...

@anonymous : heee ^_^

@~rizal~ : tenkiu geng =)

Anonymous said...

moga mr.rainbow anda cepat sembuh yaaaaaaa ~ amin ~~ ^_^

cik husna said...

@anonymous :tenkiu33....amin ^_^

Template by:

Free Blog Templates