Tuesday, November 2, 2010

hidup ini seperti roda

'HIDUP INI SEPERTI RODA'
ternyata pepatah orang dulu-dulu memnaglah tersangat betulnya kan?
ada masa kita terasa bahagia tersangat-sangat
seperti diawang-awangan
sampai lupa dunia...
dan, ada masa kita rasa terlalu kecewa
kecewa yang teramat sangat
rasa macam diri ni lansung tak bergantung
kalau yang lemah iman
siap ada yang berani nak bunuh diri...

mood sekrang : kecewa + give up + nak wat bodo
marah?
perlukah marah pada yg dia?
sedangkan dia mungkin tak tau pun ape y saya rase
ntah2 die mmg lansung tak tahu..
biarlah...
dunia ini seperti roda..
hari ini, dia wat sya macam nie
mgkin satu hari nti, org lain buat pulak kat dia
bkan mendoakan..tpi luahan dr rasa hati yang kecewa

'NO MATTER WHAT HAPPEN...LIFE MUST GO ON'
yup..thats right
sokong..
walaupun payah
susah..
sukar..
tapi tak mustahilkan?
yup...mmg akan ambik masa
mmg akan selalu teringtkan die
rndukan dia..
tapi..nothing impossible
HUSNA KUAT!~


'SAYA SAYANG RUMATE SAYA'
thanx a lot my rumate
sgt2 memahami..
she's always there beside me when i need her
bile saya gembira, dia ada untuk saya
bile saya sedih, die sntiasa hulurkan bahunya
terharunya...punyai rumate seperti awak
tersangat sayang awak...
kalaulah awak lelaki, dah lame saya ajak awak kawin ngan saya
hehe...
takde sapae yang selalu dan sntiasa bersama saya
melainkan ALLAH..dan rumate saya nie
sy beruntng ada awak sbgaia rumate sy

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates